Scroll to top

Reparatie aanvragen

Reparatie aanvragen

Geef je voorkeur aan, dan neem ik zo spoedig mogelijk contact op.


Foto van het probleem:

Foto van met merk/model/type (onderkant / achter batterij):

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem contact op

Wat kost de reparatie?

De kosten van een reparatie zijn afhankelijk van de hoeveelheid werk en de gekozen onderdelen. Vraag daarom eerst een reparatie aan om een beeld te krijgen van kosten.

Als je een reparatie aanvraagt ben je tot niets verplicht. Ik neem eerst contact op om de kosten te bespreken of (indien nodig) een diagnose in te plannen.

Wanneer de kosten duidelijk zijn en je akkoord bent wordt de behandeling pas in gang gezet.

Om een idee te krijgen van de kosten kun je kijken naar de prijslijst.

Hoe lang duurt een reparatie?

De doorlooptijd van de behandeling is afhankelijk van de levertijd van de onderdelen die eventueel nodig zijn. Dat kan variëeren van 1-3 dagen uit voorraad in Nederland tot 10-14 dagen als het onderdeel uit het buitenland moet komen.

Een behandeling wordt doorgaans binnen 1-3 werkdagen afgehandeld. Indien er meer haast bij is kan, tegen meerprijs, gebruik worden gemaakt van een Eerste Hulp-behandeling.

Waar kan ik je vinden?

Mijn praktijk is gevestigd op de tweede verdieping van Minervum 7444a te Breda.

Kijk bij de uitgebreide routebeschrijving voor de mogelijkheden met zowel eigen- als openbaar vervoer.

Wat gebeurt er met mijn bestanden?

In tegenstelling tot een reparatie onder garantie blijven je bestanden ten alle tijden bewaard. Als hiervoor een extra backup nodig is zal ik dit vooraf aangeven.

Mochten er bijzondere applicaties met eigen data aanwezig zijn op het systeem is het altijd handig om dit vooraf aan te geven. Ik zal hier altijd naar vragen als iets gaat gebeuren wat daar invloed op zou kunnen.

Wat moet ik meenemen?

Naast de PC, laptop, iMac of MacBook zelf is het belangrijk om de stroomkabel en/of adapter mee te nemen.

Overige accessoires (muizen, tassen, ed.) kunnen thuis blijven.

Mededeling Coronavirus

Om iedereen op een verantwoordelijke manier te kunnen blijven helpen,

vraag ik je om het volgende bericht te lezen.

Ga naar bericht

Sluiten / al gezien

WhatsApp chat